  • Data: 2007-12-30 09:55:36
    Temat: Re: reklamacja - jaki termin
    Od: Maciek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 21:40, kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > tyle że wówczas następuje zmiana całości
    > parkiet staje się częścią składową nieruchomości
    > i dzieło dotyczyło właśnie nieruchomości

    > o ile był to sprzedawca a nie wykonujący dzieło, który dostarczył materiał
    >
    > KG

    Parkiet kupilem wraz z montazem w tej samej firmie. Najgorsze jest to
    ze na parkiecie sa juz postawione futryny drzwi i nie da sie zdjac
    parkietu bez demontazu tych futryn. Czy parkieciarz powinien po
    demontazu parkietu pozostawic posadzke i cala reszte w takim stanie
    jak byla ona wczesniej? co z futrynami? kto powinien zaplacic za ich
    demontarz i powtorne zalozenie?