eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradę › Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Data: 2008-02-24 20:53:42
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    >> serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub
    >> zamianę na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej
    >> powinno być napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W
    >> serwisie z kolei cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie
    >> gwarancyjnej nie jest określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić,
    >> gdzie interweniować?
    >
    >
    > Jeśli chodzi o gwarancję, to obowiązują zasady w niej opisane, więc
    > jeśli nie ma w niej informacji, że po X naprawach należy się wymiana, to
    > nie należy się wymiana.
    >
    > Natomiast po kolejnym zepsuciu możesz reklamować z tytułu niezgodności
    > produktu z umową i wtedy możesz wybrać sposób załatwienia reklamacji:
    > naprawa lub wymiana.

    dziękuję za informację. A u kogo mam reklamować? w sklepie, serwisie czy u
    producenta? Dodam że przeciekający czajnik stwarza zagrożenie porażenia
    prądem gdyż tworzą się kałuże wody pod podłączonym czajnikiem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1