eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradęRe: reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Data: 2008-02-26 00:12:15
    Temat: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:

    > Ale to konsument reklamuje, nie sprzedawca. Pisemko ma napisać i złożyć
    > konsument. Od papierków z biurka sprzedawcy wara!

    szkoda że nie ustosunkowałaś/eś się do drugiej części mojego posta.
    Powtózę więc: Co gdy sprzedawca odmawia przyjęcie reklamacji na piśmie
    sporządzanym przez klienta i mówi, że reklamacja może być tylko w
    formulażu firmowym? W orange to normalka (stąd moja sugestia, by
    dopilnować, by zapisane gdzieś było, że składa się na podstawie
    niezgodności towaru z umową, bo można się przejechać.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1