eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacjaRe: reklamacja
  • Data: 2005-08-08 11:22:28
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <dd7bs6$ris$1@news.onet.pl>, ewakar wrote:
    > Zakupiłam w jednym z
    > supermarketów cebulę. Po dodaniu jej do sałatek okazało się że sałatki są
    > nie do zjedzenia. Cebula była ogromnie gorzka. Koszt samej cebuli był nie
    > wielki, ale ponieważ zepsuła smak sałatek, poniosłam z tego powodu o wiele
    > większe straty. Czy mogę w związku z zaistniałą sytuacją reklamować towar
    > żądając pokrycia poniesionych strat (koszt sałatek)? A może ktoś może był w
    > podobnej

    Zapewne możesz się domagać pokrycia poniesionych straat, ale wstępnie
    zastanów się nad tym, jak zamierzasz udowodnić że:
    - tam właśnie nabyłaś tę cebulę,
    - ona jest przyczyną popsucia smaku sałatek.
    Przekalkuluj to sobie mając na uwadze koszty jakie poniesiesz wynajmując
    biegłego, poświęcając swój czas etc. I pewnie jak to zrobisz wyjdzie Ci,
    że w sumie jak za doświadczenie zapłaciłaś nie aż tak wiele :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1