  • Data: 2002-11-01 15:45:17
    Temat: Re: rejestracja przedpoborowa
    Od: "Michal" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wpadaj tylko w samozachwyt, że jesteś tak odważny. W tym co się stało
    nie
    > ma odwagi. Rejestracja to nic innego jak sprawdzenie aktualności ewidencji
    > danego urzędu gminy ze stanem faktycznym. Takim "stanem faktycznym" jesteś
    > między innymi Ty. Rejestracja jest przeprowadzane corocznie w
    październiku.
    > Jeżeli nie stawiłeś się to zrób to jak najszybciej w swoim urzędzie gminy.
    > Zostałeś tam wpisamy do wykazu osób o nie uregulowanym stosunku do
    obowiązku
    > służby wojskowej.
> [...]

    To jest jasne i oczywiste. Chciałem tylko wiedzieć czy istnieją jakieś
    konsekwencje za niestawienie się lub stawienie się w późniejszym okresie.
    Moim celem nie było uchylanie się od rejestracji tylko po prostu nie miałem
    jak odebrać wezawnia, ponieważ przeprowadziłem się do nowego mieszkania, a
    wykonawca nie założył jeszcze skrzynki pocztowej.