  • Data: 2007-05-15 20:22:53
    Temat: Re: rejestracja i nieoplacona 2 rata OC
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <f2d1rn$n2f$3@news.dialog.net.pl> Jotte napisał(a):

    > Fakt, ale to nie jest powód do wrzasku.
    ZTCW Za "wrzask" uznaje sie uzywanie Caps Lock ;-/

    > Czytasz pobieżnie i wycinasz istotne fragmenty.
    To co dla mnie istotne zostawiajac to, co jest niezgodne z prawdą
    (obowiazującym prawem).

    > pozostały okres ubezpieczenia zawartego przez zbywcę płaci za okres
    > faktycznego korzystania z ochrony.
    Może tak sie wydarzyć, jeśli zbywca na to sie zgodzi. W ustawie nie ma
    zapisu o ktorym piszesz (czytaj: zbywcę do tego nie zmusisz).

    > Zarządałem podstawy
    Bo należało zażądać;-) i wtedy odesłano by cie do treści art. 31
    wiadomej ustawy (fragment o obowiazkach).

    > z faktami się nie dyskutuje.
    Ogół ubezpieczonych w tym zakresie obowiązuje prawo, a nie "fakt', ktory
    tobie się przytrafil.

    --
    Artur Golański