  • Data: 2003-02-22 10:39:23
    Temat: Re: regulaminy i prawo autorskie
    Od: "Romek Bieda" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawomir Jasinski" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b34srk$2a5p$1@news.atman.pl...
    > Użytkownik Romek Bieda napisał:
    oddac jednoznacznie i precyzyjnie w inny sposob.

    > Tylko czasami inny szyk zdania czy nieumiejtna zamiana "mysli" zawartej
    > w regulaminie moze spowodowac inne brzmienie i inna interpretacje prawna
    > danego okreslenia.
    Taj jest. I własnie dlatego w czesci regulaminy bazuja n aistnjacych
    przepisacch - i w tej czesci nie sa chronione oraz czesto jest tak,ze dane
    mysl aby precyzyjnie wyrazic mozna posluzyc sie kilkoma czy wrecz jednym
    zwrotem ,m ozna ja wyrazic tylko w dany sposob - w tym przypadku brak cechy
    indywidulanej tworczosci i regulamin nie jest chroniony.

    > Czyli generalnie mozna probowac pisac wlasny regulamin bazujac na
    > gotowych rozwiazaniach, ale powinien on zawierac raczej wlasne
    > sformuowania chyba, ze oryginal nie zawiera znamion "indywidualnej
    > tworczosci" ?

    Tak. Mysle,ze mozna to ujac w ten sposób.
    Pozdrawiam
    Romek