  • Data: 2006-10-09 23:18:02
    Temat: Re: [regulamin serwisu internetowego - ograniczenia dla usera]
    Od: "Mateusz Rutkowski" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Macie racje w 100%. Takie zalozenia jakie teoretycznie zaprezentowalem
    bylyby bez sensu. Jednak wracajac do kwestii ew. blokady konta.
    Zalozmy, ze uzytkownik X ma zablokowane konto z powodu np. naruszenia
    zasad regulaminu serwisu. Z tego co mi wiadomo, deyrektywy EU
    zabraniaja mozliwosci pozbawienia uzytkownika praw do kozystania z
    uslugi do czasu wyjasnienia sprawy. Tkwie w bledzie czy mam racje?