    From: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: refundacja okularów
    Date: Thu, 8 Sep 2005 12:33:27 +0000 (UTC)

    Robert Grabowski <g...@e...pl> wrote:

    > Niezły przekręt. Oprawki są chyba złocone.

    > Ja kupiłem okulary korekcyjne ze szkłami z tworzywa (lżejsze i droższe),
    > ze specjalną powłoką i fajnymi aluminiowymi oprawkami za 275 zł - w tym
    > badania lekarskie gratis. Kolega z pracy kupił droższe oprawki, na które
    > podobno może siadać i zmieścił się w 600 zł.

    > Bezczelny typ. Ja bym kopnął go w dupę i to mocno, żeby długo bolało.

    Ja w kwestii formalnej. Jaka wada wzroku? Bo np. moje szkła
    kosztowały mnie 1200 PLN. 4 lata temu. Koszt oprawek przy tym był
    pomijalny. Plastikowe, utwardzane (a i tak są już do wymiany bo
    porysowane), z blue-blokerem, z bardzo niewielką aberracją chromatyczną
    (poprzednie to był koszmar, nie dało się przez nie patrzeć), -8 dioptri.

    Jak by były jeszcze jakieś cylindry albo inne wynalazki na astygmatyzm,
    to pewnie bym do tych 2700 dobił. Więc sugeruję to sprawdzić. Może
    to rzeczywiście bezczelny typ z trywialną wadą wzroku.

    Przemek.