  • Data: 2005-11-10 20:39:13
    Temat: Re: reforma
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kimba wyskrobał(a):
    > W expose nowego rządu była dziś mowa, że priorytetem rządu jest reforma
    > wymiaru sprawiedliwości.
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie, na czym ma ona polegać ? Co
    > będzie zmieniane ? Myślę o aplikacji sądowej, więc warto byłoby
    > wiedzieć, czy jeszcze warto.

    Reformę wdraża minister Ziobro. Kilka dni temu telefonicznie zlecił
    zwolnienie kilku ludzi podejrzanych o zabójstwo z aresztu. Jakbyś był
    sędzią, który ten areszt ustanowił, zastanów się jakbyś się w tym momencie
    czuł. Zastanów się też jakbyś się czuł jakbyś był sędzią, który ma osądzić
    tę sprawę.

    Aż się narzuca to, co prokurator Kapusta (Prok. Apelacyjna w Wawie)
    powiedział kiedyś na komisji śledczej chyba ds. Rywina podczas konfrontacji
    z prokuratorem Stefańskim (Prok. Krajowa) pytany czy były naciski w tej
    sprawie "z góry": "Byście nie dzownili tylko wtedy jakby wam z biurek
    telefony pozabierali".

    --
    Bartek Gliniecki