  • Data: 2008-10-05 14:08:03
    Temat: Re: recepconistka w hotelu.....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Według mnie pracowanie właśnie nie kojarzy się ludziom tylko z umową o
    > pracę.
    > Mówi się przecież, że pracuje się na umowę zlecenie.

    I przes to wydaj im się, że jak powiedzą pracują, to znaczy, że mają
    wszystkie prawa wynikające z prawa pracy. ten wątek to potwierdza.
    dlatego wolę nie używać słowa pracować przy umowie zleceniu.

    Niektórzy
    > pracują na czarno - czy według powszechnej opinii oni nie pracują?

    ale, tutaj ludzie juz nie maja złudzeń, że nie mają żadnych praw.

    > Pomijając już fakt, że w ogłoszeniach o pracę forma umowy - zlecenie nie
    > jest niczymś dziwnym.

    jak dlugo ludzie nie rozumieją różnic miedzy umowe o prace i umowa
    zleceniem tak dlugo bede unikal słowa praca w takim kontekscie.