  • Data: 2010-10-26 20:31:35
    Temat: Re: rak toczący wymiar "sprawiedliwości"
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ia7cv5$ik3$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, że nie ma o czym gadać. Fakty dla Ciebie nic nie znaczą,
    > byle by tylko spłodzić tekst, który stwarza pozory mądrego, a w
    > rzeczywistości składa się z powtarzalnych, miałkich intelektualnie haseł,
    > podlanych obelgami wobec adwersarza.
    Trudno jest i nie ma sensu rozważać o "faktach" powstałych w twojej głowie.
    Takie zjawisko nazywa się manią lub obsesją.
    W ogóle jakbym Kaczora słyszał..., co to się z tobą porobiło...

    > Pewnie coś jeszcze odpowiesz, ale już nie będę miał przyjemności
    > zajrzeć, szkoda bajtów.
    A cóż mnie twoje przyjemności obchodzą? Odpisuję grupie, nie tobie,
    zawiedziony megalomanie.
    Przeczyta wielu lepszych od ciebie.

    --
    Jotte