  • Data: 2004-06-07 19:46:50
    Temat: Re: pzu i oc samochodu
    Od: "ewa snieg" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisał(a):

    > Jeśli umowa była zawarta i nie wypowiedziałeś jej w PZU to tak.
    > Gorzej jest jeśli nie opłaciłeś poprzednich składek w całości lub od
    > upłynął rok, wtedy grozi kara na rzecz UFG (500 euro),
    >
    > Artur Golański
    > ja mialam taką samą sorawę,pzu-chcialo kasę za OC,gdu auto stało od
    listopada w garażu-a ubezpieczyłam w lutym,jakaś tam firna ubezpieczeniowa
    chciala nalizac odsetki od listopada.poszłam do innej (agropolisa) i tam bez
    niczego zaczeli naliczać od lutego.
    A tak wogle po co sie trzymać ciągle PZU?????- OC możesz płacić gdziekolwiek
    i tak nic z tego nie masz :)))) lepiej najtaniej i by było na tzw."sztukę"
    pozdrawiam...