  • Data: 2005-08-05 09:01:01
    Temat: Re: pytanie o opinię (praca)
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Blady"

> [...]
    > pracodawca wymaga ode mnie podpisania umowy o zachowanie tajemnicy
    > informacji programowych, a w szczególności:
    >
    > - danych klientów firmy X
    > - obowiązującego cennika i udzielenia upustów w kontraktach handlowych z
    > kontrahentami
    > - wszystkich danych technicznych dotyczących maszyn i parametrów (DTR) ,
    > które w swojej
    >
    > ofercie handlowej posiada firma X
    > - schematu funkcjonowania i organizacji firmy X przede wszystkim działu
    > zbytu i serwisu
    > - danych w przedmiocie prowadzonej statystyki awaryjności poszczególnych

    to wszystko możesz zachować w tajemnicy
    w niczym nie będzie przeszkadzało w innej pracy

    > 4) czy w przypadku obowiązku podpisania umowy mam prawo domagać się
    > odszkodowania?

    jeśli umowa zakazywalaby podejmowania działalności konkurencyjnej
    ( zatrudnienia bądź świadczenia usług dla firm konkutrencyjnych)
    to musi określać okres na jaki obowiązuje i firma musi za to płacić
    określoną sumę w innym przypadku możesz odmówić podpisania

    wogóle myślę że w tej chwili to może nagwizdać, nie musisz nic podpisywać

    macso