  • Data: 2007-04-16 08:31:58
    Temat: Re: pytanie o fotografowanie/nagrywanie
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 22:24:25 +0200, Przemysław Płaskowicki napisał(a):

    > Aby popełnić czyn z art. 130 kk trzeba działać w ramach lub na rzecz
    > obcego wywiadu.
    > Fotografowanie w celach wskazanych w art. 265 kk jest niekaralnym
    > przygotowaniem do czynu z tego artykułu. (brak ujawnieni i
    > wykorzystania).

    No to znalazłem jakiś artykuł, z którego wynika, że wprawdzie nie da się
    z winy nieumyślnej popełnić przestępstwa z art. 130 kk, ale wówczas można
    postawić zarzut z art. 265 kk.
    Chociaż fakt, że przestępstwo polega na wydobyciu informacji i
    ujawnieniu. Więc być może samo w sobie fotografowanie uszłoby, aczkolwiek
    gorzej gdybym gdzieś to zdjęcie pokazał.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl