    From: Ktos <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o dziedziczenie
    Date: Wed, 16 Nov 2005 16:29:03 +0100

    Witam ponownie.

    Rozchodzi sie o majątek wspólny, czyli ten który powstał podczas
    małżeństwa, ale tak naprawde to właśnie zona i jedno dziecko (to na
    ktore został przepisany majatek) po smierci męża spłacały dług
    zaciagniete na poczet tego majątku. Czyli czy mogła rozporzadać tym
    majatkiem przepisujac go tylko na jedno dziecko, tak?