  • Data: 2007-06-19 09:58:47
    Temat: Re: pytanie o allegro
    Od: "sotb" <s...@n...netu> szukaj wiadomości tego autora

    > To było złamanie regulaminu i złamanie prawa, bo kupując, jakbyś
    > podpisał umowę. Swoją drogą - w sądzie wygrałbyś sprawę i musiałby Ci
    > sprzedać za 10 zł. Była raz głośna sprawa sprzedaży motorówki za 1 zł i
    > sprzedający wyrokiem sądu musiał ją za tyle sprzedać.
    >

    > Klara skąd Ci takie głupoty przychodzą do głowy. Napisał przecież jasno 10
    > tys zł. Swoją drogą skąd się bierze tylu chcących ograbić innych ...

    No to jego problem, że mu aukcji w porę nie zawiesili. Mógł chłopak cenę
    minimalną ustawić na 10 tys., a nie na 10 zł.
    Głupotą jest raczej wystawianie aukcji BCM i pisanie w opisie, że nie
    sprzeda się poniżej 10 tys. To jak niedozwolona klauzula w umowie - zapis
    jest nieważny. Można przyjąć, że gostek wcale nie napisał że chce więcej niż
    wylicytowana kwota.

    SOTB