  • Data: 2011-06-05 12:46:56
    Temat: Re: pytanie o Art. 4 Konstytucji III RP
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-05 12:09, pol pisze:

    > Portale w taki deseń istnieją np. www.livecity.pl ale jakoś nie widzę,
    > żeby budziły większe zainteresowanie. Może ludziom po prostu wystarczy to
    > co mają? Referenda, petycje? Portal www.petycje.pl też jakoś nie święci
    > jakiś spektakularnych tryumfów.

    Jedyny udany i skuteczny przypadek takiego pospolitego ruszenia, to
    abonament RTV. Nie płaci go już blisko 60% gospodarstw domowych. Co to
    jest, jeśli nie referendum?

    A, że motłochowi wystarczy - to masz całkowitą rację. Motłoch po robocie
    kupi se piwo, siądzie przed "Modą na sukces" czy przed meczem, pokiwa
    (lub pokręci) głową jak zobaczy Tuska czy Kaczyńskiego i jest zadowolony.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.