  • Data: 2008-03-08 18:34:54
    Temat: Re: pytanie: czy mam mozliwosc wziasc L4- opieka nad mezem?
    Od: "rosak" <...@...w> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fqsbn8$o3$1@news.onet.pl...
    > witam
    > mam problem
    > mam dwoje dzieci, jedno 2,5 drugie pol roku, wybralam juz urlop
    > macierzynski, teraz konczy mi sie juz wypoczynkowy, niestety zachorowal
    > maz, jest od kilku dni w szpitalu i prawdopodobnie bedzie tam jeszcze
    > ponad tydzien, czy w zwiazku z tym mam mozliwosc wziasc L4 na meza jak
    > wroci ze szpitala, dzieci chodza do zlobka, prosze o jaka podpowiedz, bo
    > zastanawiam sie czy nie wziasc uropu wychowawczego na czas rehabilitacji
    > meza, ale wtedy nikt mi nie zaplaci, poniewaz dochod jest wiekszy od
> [...]

    Oczywiście że możesz wziąć ZLA czyli popularnie zwane L4 na opiekę nad
    mężem, praktycznie nawet nikomu nie musisz się z niczego tłumaczyć, a już na
    pewno nie lekarzowi, prosisz tylko o zwolnienie i tyle. Nie wyobrażam sobie
    przypadku kiedy pracownik ZUS wchodzi Ci do domu i sprawdza, czy lekarz
    wystawił Ci zwolnienie zgodnie z prawem.
    --
    rosak