    From: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: publiczny WC a zapłata z góry
    Date: Fri, 17 Feb 2006 01:15:58 +0100

    Użytkownik "konycek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dt2mnq$hbd$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przy wejściu do szaletu infromacja "płatne z góry" i cennik usług: kabina
    > 1,5 zł, pisuar 1,5 zł, mycie rąk 0,70 zł, lustro 0,35 zł i wiele innych
    > opcji. Po oszacowaniu swoich potrzeb i zastanowieniu postanowiłem wykupić
    > następujące usługi: pisuar i mycie rąk na łączną kwotę 2,30 zgodnie z

    1,50 + 0,70 to wg Ciebie jest 2,30??? LOL.

    > Czy "operator" szaletu może dochodzić ode mnie zapłaty za usługę z której
    > nie chciałem skorzystać, a skorzystałem bezwiednie i wbrew swojej woli, na

    IMHO nie ma takiego prawa. Przecież najpierw musiałeś
    spojrzeć na tę część ściany, na której wisiało lustro,
    żeby się naocznie przekonać, że istotnie wisi tam lustro.
    Nie mogłeś wcześniej wiedzieć, że wisi tam lustro.

    Bo nie wierzę, żeby przy wejściu było napisane coś w stylu
    "lustro znajduje się na ścianie na lewo od wejścia, na wysokości
    1,5 m od posadzki".

    Piotr