    From: "rezist.com" <r...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przywlaszczenie pieniedzy - Jak to rozwiazac?
    Date: Sat, 21 Oct 2006 20:32:54 +0200

    > Od przestępstw jest policja. Możesz też próbować wynająć jakiegoś zbira,
    > ale to już niezbyt legalny pomysł ;->

    Wybacz, ale gdzie tu widziz przestepstwo?

    Wykupuje usluge ODWIEDZIN U NIERZETELNEGO KLIENTA przez mezczyzne
    z wyglonym karkiem i dziara na twarzy, blizna na gardle i bielmem
    na oku. Ten mily czlowiek, uprzednio ubrawszy wlasciwy stroj roboczy,
    np czarne spodnie, wysokie czarne buty o twardej podeszwie, czarna
    koszulke i kamizelke oraz czapke na wygolona glowe, aby sie nie
    przeziebic, odwiedzi w moim imieniu (posiadajac moje pelnomocnictwo)
    takiego kontrahenta i swoim rzeznickim glosem zapyta, czy przypadkiem
    przez pomylke nie zapomnial czegos wyslac, lub nie dostal niechcianego
    przelewu na konto. Jesli nie poskutkuje za pierwszym razem, to za
    kolejnym napewno :>

    Przypomina mi sie historia mojego znajomego. Koles handlowal gruntami,
    jednoczesnie laczac te prace ze swoim zawdem architekta. Sprzedawal
    grunty z projektami. No i pewnego razu trafil na niezbyt chetnego
    do placenia kontrahenta. Kontrahent nie chcial sie rozliczyc do konca,
    brakowalo kilkadziesiat tysiecy zlotych z faktur. Kolega wybral sie
    wiec w wycieczke na drugi kraniec kraju, zapukal do firmy X i zapytal
    czy jest szef. Sekretarka powiedziala ze szef ma spotkanie i za
    kwadrans bedzie. Kolega przyjechal ze wspolnikiem, ktory siedzial
    w samochodzie, wiec do niego dolaczyl - pilnie obserwujac okolice.

    Po kwadransie okazalo sie, ze szef nagle musial gdzies pilnie wyjsc
    i nie wiadomo czy wroci. Kolega byl na 100% pewien ze wciskaja
    mu scieme, wiec poinformowal ze poczeka. W sekretariacie spedzil
    dwie godziny, mial duzo czasu tego dnia. Po dwoch godzinach, powiadomil
    sekretarke ze idzie cos przekasic i wroci jeszcze. Mija godzina,
    otwieraja sie drzwi od biura dluznika i leb wychyla na klatke
    sekretarka. Podobno miala smieszna mine, bo kolega siedzial na krzeselku
    turystycznym i spokojnie zazeral bule, z kielbasa - prosto z papieru
    na kolanach, ze sklepu obok. Popil mlekiem i zapytal:
    "Jeszcze nie ma? To poczekam, poczekam, dobre wedliny macie"

    Po godzinie dluznik zadzwonil, przeprosil ze musial akurat wyjsc
    (tymczasem wyjscie z biura tylko jedno a jego woz stal caly czas
    pod biurem) a sekretarka za pol godziny bedzie miala potwierdzenie
    przelewu z banku.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com