  • Data: 2006-10-21 16:44:30
    Temat: Re: przywlaszczenie pieniedzy - Jak to rozwiazac?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    dropsec wrote:

    [ciach]

    > Prosze mi powiedziec jak takie sprawy rozwiazywac - jest jakis skuteczny
    > sposob?

    100% skuteczny na odzyskanie kasy? Nie.

    Poza unikaniem niepewnych klientów.

    > Czy lepiej isc z tym na policje i policja na 100% go namierzy (gdyz ja czest

    Nie ma 100%.

    > orobie za nich ta prace) I wtedy oni chyba wytaczaja proces z powodztwa
    > cywilnego tak?

    Policja nie jest stroną więc nie może wytaczać procesów z powództwa
    cywilnego. Policja szuka sprawcy przestępstwa a prokurator się nim
    zajmuje w sądzie. W przypadku skazania osoba poszkodowana może od razu
    złożyć wniosek o naprawienie szkody.

    > Czy tez moze lepiej isc do innej instytucji ?

    Od przestępstw jest policja. Możesz też próbować wynająć jakiegoś zbira,
    ale to już niezbyt legalny pomysł ;->