    From: "Picia" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przywłaszczenie mienia
    Date: Tue, 25 May 2010 11:45:11 +0200

    > Facet prowadzi nadal działaność, czy zwinął się? Masz z nim kontakt? To,
    > co opisujesz to raczej nie ma charakteru przywłaszczenia, a raczej
    > niewywiązania się z umowy. A tu raczej właściwsza byłaby droga cywilna.
    > Pytanie, czy w związku z demontarzem powstał jakikolwiek dokument. Bo bez
    > niego z kolei przed sądem rzecz widzę ciężko. Zatem zasugerowałbym
    > wezwanie w drodze listu poelconego do wywiązania się z umowy i naprawy
    > automatu. Jesli odpowie, no to bedzie dowód na to, ze się nie wywiązał i
    > że w ogóle wziął.

    Tak prowadzi działalnośc normalnie sprzęt naprawiony tyle że on nie ma czasu
    go zamontować. Umawia się nie przyjeżdża nie dzwoni a ja kwitnę w domu jak
    idiota czekając na niego po raz n-ty. Napisałem skarge na niego do firmy
    Nice jest jej dystrybutorem to mi odpisali że oni nie biorą
    odpowiedzialności za swoich monterów. Napisali również że przy demontażu
    urządzenia nie muszą wystawiac żadnego dokumentu - co jest dziwne bo nawet
    jak buty do szewca oddajesz to otrzymujesz karteczkę. W zasadzie to teraz
    mógłby powiedziec że to nie on zdemontował i ja musiałbym udowadniać przed
    sądem że on posiada mój napęd.
    Wkurzyo mnie to bo jak się poskarżyłem do Nice Polska to on im napisał,że on
    chce zamontować tylko JA nie mam czasu się z nim umówić. Jestem wk..... na
    maxa.

    --
    Piotr