    From: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przymusowy wykup akcji ... gdzie można to zaskarżyć
    Date: Thu, 21 Nov 2002 13:50:27 +0100

    W wiadomości news:arih9o$2ga$1@news.tpi.pl,
    Piotr Orzechowski <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał(a):

    > człowiek kupił akcje w dobrej wierze, a później wprowadzono przepis,
    > pozbawiający go tej własności
    > na dodatek art. 613 KSH mówi o tym m.in. , że art. 418 nie stosuje się do
    > akcji już nabytych
    >
    > gdybym dostał rzeczową odpowiedź popartą aktami prawnymi to nie pytałbym
    > ponownie, tylko podziękowałbym Tobie i Amrze za odpowiedzi - niestety nie
    > wniosły one nic do sprawy
    >
    > a wiesz na przykład, że w Krakowie toczy się kilka spraw zaskarżających
    > uchwały walnego zgromadzenia korzystające z 418 artykułu KSH ?
> [...]

    Z tego co pamietam z poprzedniego twego postu wynikalo tylko ze posiada
    papierek poswiadczajacy ze kiedys tam byl wlascicielem akcji. Najlepiej
    bedzie jak sie uda/wysle maila do Kredyt Banku. A co do naszych odpowiedzi
    byly rzeczowe ale powtorze. Takie mamy fakty:
    1. Twoj znajomy kiedys kupil akcje Prospera
    2. Kredyt Bank uratowal Prospera od upadku
    3. Twoj znajomy, jak sam napisales w news:aqtc7r$jbg$1@news.tpi.pl przyjal
    pieniadze od Kredyt Banku
    4. Sprawa zamknieta, twoj znajomy zgodzil sie na to.

    Gdyby KBSA nie przejal kiedys Prospera, ktory uratowal go przed upadkiem to
    by nic nie dostal, jesli dobrze pamietam parokrotnie podnoszono kapital
    wlasny Prosper Banku aby mogl spelnic wymagania kapitalowe i nowe emisje
    obejmowal Kredyt Bank. A nie odpowiedziales mi czy te 5 milionow to w nowych
    zlotych czy w starych. Przypuszczam ze stare, bo jakby to byly nowe to bylby
    swego czasu pewnie jednym z glownych akcjonariuszy i nie zadawal takich
    pytan. A wiec cala transakcja przyniosla mu zysk. Nie mam pod reka raportow
    z WZA ale sadze ze w jakims biurze maklerskim lub KDPW powinienes je
    otrzymac i mozesz sobie przesledzic proces przejmowania Prospera, moze ktos
    na pl.biznes.wgpw bedzie to pamietal.

    Inne podane przez ciebie przyklady podobnych spraw nie maja wplywu na te
    sprawe.
    Nie ma u nas precedensow.

    Przemek

    --
    Pomyliłeś mnie chyba z panią Dunin. Ja rozmawiam, bo lubię rozmawiać.
    Nie płacą mi za sensację. (c) zula