  • Data: 2013-05-23 07:08:05
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Bo nie było oficjalnej skargi. Skoro lemingi nigdy nie protestują na
    > nadużycia władzy, to funkcjonariusze robiliby tak dalej. Być może
    > bez oficjalnej wiedzy przełożonych o tym. Pewnie i tak skończy się
    > na pokiwaniu palcem i mrugnięciu oczkiem do podwładnych - że też wam
    > się taki upierdliwy trafił ;-)

    większość nie protestuje więc jest jak jest...

    gdyby każdy zgłaszał taki fakt to by w końcu stwierdzili dajmy se spokój.

    za skargą jest zawsze jakieś śledztwo wewnętrzne, trzeba sporządzić notatki,
    wytłumaczyć sie przełożonym itd...

    więc im więcej skarg tym większa szansa na to że funkcjonariusze będą starli
    sie tak postępować aby nie prowokować skarg.