  • Data: 2004-05-19 22:39:32
    Temat: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt OFF
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [ciach] Mi nie jest potrzebna
    > niczyja płeć ani adres e-mail. Nie mam obowiązku czytać
    > cały post aby "wywnioskowywać" z kim rozmawiam, z kobietą
    > czy z mężczyzną. Podpis to ma mi powiedzieć jak mam ewentualnie
    > się do tego kogoś zwracać.

    nie masz w ogole obowiazku czytac. nie masz tez obowiazku odpisac. :)
    a jak chcesz ustosunkowac sie do czyjegos maila nie czytajac tresci?

    > Anonimy są mało poważne i powinny być odrzucane_ignorowane.

    oj nie. nie powinno sie tak uogolniac. czasem ktos zapomni sie podpisac.
    a czasem jest tak, ze to ktos nowy itd., itd.. powinno podchodzic sie
    z wiekszym dystansem do takich przypadkow zamiast sie irytowac i wywolywac
    takie dyskusje offtopicowe jak ta :P

    pozdr.
    marcin