  • Data: 2002-02-08 11:31:22
    Temat: Re: przesylki z allegro
    Od: "Tomek" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest w ogole coś takiego jak: "komisyjne otwarcie paczki" ???? Jak
    chcialem otworzyc paczke przy kurierze, przed zaplata pobrania to mi nie
    pozwolil. A po zaplacie moglem sobie spokojnie otworzyc ale jak go spytalem
    co by bylo gdyby nic w srodku nie bylo, czy np ziemniaki, on stwierdzil, ze
    i tak nic nie mozna by zrobic! Trudno, zaplacone, odebrane! Oni nie sa
    komisja!

    Wesouy

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@l...localdomain.