    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesłuchanie dziecka przez policje
    Date: 22 Feb 2003 15:52:48 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Leszek" <l...@p...fm> pisze w
    news:b3811g$88e$1@topaz.icpnet.pl:

    > Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie czujesz się związany ze swoją ojczyzną to może jesteś kaleką
    > uczuciową? A to też błędy wychowawcze rodziców.
    Moje rodzice to wspanili ludzie, bardzo dobrze wyksztalceni, ktorzy dali
    mi duzo mi milosci zrozumienia i zadbali o moja przyszlosc. Tak sie
    sklada ze moj ojciec (mimo tego ze palil w wieku lat 13 ;)) duzo czasu
    spedzil pracujac poza Polska miedzy innymi we Francji i Kanadzie tak sie
    sklada, ze przez pewien czas mialem okazje z nim mieszkac i po prostu
    wiem jak mozna zyc inaczej, bez ciglych lapowek, chamstwa, blokad na
    drogach i horendalnych podatkow ;)

    > Zacząłem w wieku 18 lat a skończyłem w wieku 40.Wcześniej po kryjomu
    > na kolonii z kolegami. Na chodniku zabrakłoby mi odwagi.
    A mi sie zdarzalo palic na ulicy. Chociaz byly to spradyczne przypadki i
    przejaw "mlodzienczego" buntu, tak na prawde to zawsze dbalem (i dbam
    dalej) o forme i kondycje wiec nie bardzo sobie moglem pozwolic na
    palenie. A dodam, ze moim rodzicom by to wogole nie przeszkadzalo tak
    jak np. p[rzychodzili do mnie znajomi z liceum i palili u mnie w domu.

    > ;))
    >
    > Dzisiaj gówniarz kółko z dymu by mu zrobił.

    bardzo mozliwe

    > Propozycja przyjęta. I dlatego spokojni ludzie boją się wyjść z domu.
    Ale to wina rodzicow, patologi

    > Czyli jesteś przeciętnym "Kowalskim" ;))
    Przecietny kowalski ma 2 kolorowe. ;)) Prawda jest taka, ze duzo pracuje
    bardzo a skromna ilosc wolnego czasu spedzam z przyjaciolmi, lub
    cwiczac, czytjac, jeszcze komputer. Nawet jakbym chcial to ja po prostu
    nie mam czasu.

    > To co Ty k... wiesz o wychowaniu 13 letnich dzieci ;)
    Tyle ze je trzeba kochac.

    --
    huski
    h...@i...pl