eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzesłanki do upadłości spółki z o.o. - prowadzącej działalność parabankowąRe: przesłanki do upadłości spółki z o.o. - prowadzącej działalność parabankową
    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przesłanki do upadłości spółki z o.o. - prowadzącej działalność
    parabankową
    Date: Tue, 18 Sep 2012 10:41:59 +0200

    W dniu 17-09-2012 18:58, przwis pisze:
    > Dzień dobry, Wpadłem ostatnio na dokumenty spółki z o.o. która
    > prowadzi działalność na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. Oferuje
    > ludziom lokaty z gwarantowanym oprocentowaniem 10-12%. Jest to firma
    > działająca od dość dawna na lokalnym rynku jednak nie na taką skalę
    > jak afery oglądane w telewizji zatem nikt się za nią jeszcze nie
    > zabrał.
    >
    > Z tego co ustaliłem, firma aktualnie posiada około 13 mln zł na
    > "lokatach" od ludzi i na koniec 2010 roku miała ujemne kapitały
    > własne w wysokości 2,5 mln. Suma bilansowa zamykała się kwotą około
> [...]

    Ale pytanie czy te zobowiązania na 13 mln są już wymagalne, tj. czy ta
    firma musi te TERAZ zapłacić czy za jakiś czas? Bo jeśli za jakiś czas
    to jak odpowiesz na argument, że "za jakiś czas" firma będzie miała
    pieniądze, bo do tego czasu je zdobędzie - taki biznes, że na tę chwilę
    się nie bilansuje, ale będzie się bilansowało za jakiś czas.

    --
    .B:artek.