  • Data: 2005-06-05 19:50:41
    Temat: Re: przerwy i dodatkowe dni pracy
    Od: "utrOne" <utr1@[wytnij_to]aster.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pracuję przy komputerze, więc z tego co mi wiadomo zgodnie z ustawą powinnam
    mieć po każdej pełnej godzinie dodatkowe 5 minut przerwy czyli ustawowo
    powinno przysługiwać mi łącznie 50 minut przerwy?
    tymczasem pracodawca daje mi dodatkowo 15 minut przerwy, łącznie więc 30
    minut dziennie. co więcej z powodu tych 15 dodatkowych minut pracodawca
    obliguje nas do dodatkowych 2 dni pracy w kwartale.
    reasumujac, moje pytanie brzmi: gdzie sie podzialo brakujace 20 min i skd do
    cholery 2 dni, za ktore nie otrzymuje naleznego wynagrodzenia i czy
    dodatkowe 5 minut można zsumować w jedną przerwe?

    ps. co faktycznie oznacza dobowy czas pracy?
    pozdro
    . karolina