  • Data: 2003-06-25 20:25:25
    Temat: Re: przepisy
    Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > A tak konkretnie, to o co Ci chodzi? Policja raczej czynnosci komorniczych
    > nie prowadzi. Ewentualnie na jego zadanie udziela mu ochrony. Wówczas do ich
    > obowiazków nalezy niedopuszczenie do naruszenia nietykalnosci komornika.

    Konkretnie chodzi o to, jak w swietle przepisow wyglada mozliwość
    odebrania wlasnosci (np. wartosciowego przedmiotu) od osoby drugiej,
    ktora nie chce takiego przedmiotu oddac. Czy mam prawo wybrac sie do tej
    osoby pod eskorta policji i zazadac zwrotu mojej wlasnosci, jezeli
    jestem w stanie udowodnic, iz nalezy ona do mnie i nie przekazywalam jej
    go w prezencie?

    Anka