  • Data: 2008-01-23 03:04:56
    Temat: Re: przepisanie mieszkania spółdzielczego
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fn5p4b$tb$1@news.wp.pl...

    > Koszty notariusza lub sądu zwiazane z wnioskiem (BTW może ktos wie, ile
    > kosztuje sąd w przypadku zgodnego wniosku > matki
    > (darczyńca) i syna (obdarowany przyjmuje) do sadu z pominieciem kancelarii
    > rejenta?

    Sądy są od rozstrzygania sporów, a nie przyklepywania obrotu
    nieruchomościami.

    > I na koniec koszty zmiany hipoteki, i może coś jeszcze w ewidencji gruntów
    > i budynków (ale sąd hipoteczny sam
    > miasto
    > zawiadomi, więc mozna olać).

    A ja sądziłem, że dane na temat własności nieruchomości wpisuje się do
    ksiąg wieczystych, w których to dopiero mogą być ustanowione hipoteki. Ale
    jak wg Ciebie własność nieruchomości wpisuje się do hipotek, to nie
    zamierzam się spierać. Podsumowując - stek bzdur.