  • Data: 2007-05-05 19:01:57
    Temat: Re: przepisanie dochodu z wynajmu mieszkania
    Od: Cherie <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego podstawa prawna?

    W poprzednim poscie wspomnialam, ze jestem zielona jesli chodzi o tego
    typu rzeczy.
    Jesli za jakis czas US doczepi sie, ze w latach xx nie opodatkowalam
    dochodu z tyt wynajmu mieszkania, to co im powiem? Moze,ze nic o tym
    nie wiem?
    Chcialabym sie dowiedziec jak przepisac dochod z tego tyt. na
    rodzicow, ale potrzebuje info gdzie moge sprawdzic, ze wystko jest ok
    pod wzgledem prawnym, zeby sobie zyc w spokoju.
    Wydaje mi sie, ze spisanie na papierku umowy z rodzicami tez ma jakies
    podloze prawne, na podst. ktorego sporzadza sie taka umowe, no chyba
    ze sie myle?