  • Data: 2008-04-23 20:43:38
    Temat: Re: przepis na rabunek doskonaly
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Wydaje mi się że o I instancji już kiedyś pisałeś. Ale rzeczywiście w
    > Pruszkowie nie ma SO.

    Były dwie sprawy. W jednej byłem pokrzywdzonym, w drugiej - sprawcą.

    Sąd raczył też zignorować zeznanie biegłego, że ocenił rzekome obrażenia
    wyłącznie na podstawie dostarczonych dokumentów.

    Biegły także wyraźnie stwierdził, że opisane obrażenia nie mogły wynikać
    z użycia gazu pieprzowego, gdyż ten nie powoduje uszkodzenia tkanek, a
    tylko podrażnienie.

    Było też parę innych "drobiazgów", typu niezgodność daty badania z
    ostrego dyżuru z wizytą w szpitalu rzekomych ofiar.