eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzepadek sprzętu w serwisie › Re: przepadek sprzętu w serwisie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telbank.pl!
    not-for-mail
    From: leon <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przepadek sprzętu w serwisie
    Date: Fri, 08 Jan 2010 20:05:43 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <o...@d...telgam.pl>
    References: <hi7qbr$638$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: gumula.telgam.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.telbank.pl 1262977497 25366 88.220.133.242 (8 Jan 2010 19:04:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Jan 2010 19:04:57 GMT
    User-Agent: Opera Mail/10.10 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:622918
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 08-01-2010 o 18:31:34 TomMam <n...@n...pl> napisał(a):

    > Niektóre serwisy (np komputerów przeno?nych) powo?uj?c sie na art 181 KC
    > podaj? informacje, ?e je?li sprzet pozostaje nieodebrany przez
    > w?asciciela
    > np przez 3 miesi?ce to ulega on przepadkowi. Mo?na tak?


    poszukaj w archiwum tematu:
    Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie)

    tam byla dosyc dluga dyskusja na temat w sumie podobny tylko od strony
    wlasciciela serwisu/warsztatu


    leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1