  • Data: 2008-05-05 14:39:05
    Temat: Re: przeniesienie praw autorskich - pytanie
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zacytowany przez Ciebie fragment umowy nic nie wnosi jeśli chodzi o
    > kwestię ew. przeniesienia praw do tego utworu.

    To to ja wiem :) To jest dalej, ale co do tego nie mam żadnych wątpliwości.
    Zainteresowało mnie to, że umowa moim zdaniem nie określa czego dotyczy. Bo
    przecież - z treści to jasno nie wynika.
    Jest "jakiś program dla jakiegoś klienta".
    Chyba że na zasadnie - " w tym okresie to był tylko ten program a nie żaden
    inny" - ale to jakoś tak na zasadzie "domyślania się".

    Wydaje mi się, że to powinno być określone precyzyjnie..moim skromnym
    zdaniem - i o to pytam mądrzejszych :)

    pozdr.