  • Data: 2002-05-24 21:34:21
    Temat: Re: przeniesienie działalności gospodarczej (prośba - długie)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 24 May 2002 10:47:27 +0200), "Radmar"
    <k...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Prowadzę działalność gospodarczą do 11.2000. W związku z kupnem mieszkania w
    >innym mieście (zmiana województwa) chciałbym przenieść siedzibę firmy do
    >nowego mieszkania. Do tej pory uzyskiwałem sprzeczne informacje na ten temat
    >sprzeczne informacje.
    >Raz informowano mnie, że istnieje możliwość "podłączenia (?)" zaświadczenia
    >o wpisie działalności gospod. wydawanej w nowym UM do zaświadczenia wydanego
    >przez poprzedni UM. Dzisiaj z kolei otrzymałem informację, że nie mogę nic
    >zmieniać i muszę złożyć wniosek o nowy wpis.

    To zależy. Możesz:
    a) wyrejestrować w starym miejscu i zarejestrować w nowym, ale nie
    wiem jak wtedy US, NIP i REGON... Prawdopdoobnie zmiana...

    b) możesz zostać przy starym UM, US itp, a tylko złożyć tam o
    aktualizację i zostać w starych urzędach. Wada -- będziesz miał daleko
    do US...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)