  • Data: 2003-05-30 11:29:48
    Temat: Re: przemeldowanie
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KK wrote:
    [ciach]

    > Czyli generalnie jazda na maxa ;-) Dzięki!
    >
    > KK

    aha, i nie zapomnij o książeczce wojskowej. to się okazuje jeden z
    najważniejszych druków przy meldowaniu się.
    Ja byłem przez ponad tydzień "wymeldowany do nikąd", bo przy wymeldowaniu
    się pani wystarczyło że powiedziałem że mam kat D. Ale przy meldowaniu się
    w nowym miejscu, brak książeczki wojskowej okazał się zaporą nie do
    przebycia. Musiałem przypomnieć sobie wszyskie miejsca gdzie byłem od
    swojej pierwszej i ostatniej komisji wojskowej(prawie 10 lat), przepatrzeć
    wszystkie szuflady moje i nie moje, zajrzeć pod wszystkie szafy ... horror.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl