    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeliczenie pieniędzy z 1961 roku.
    Date: Mon, 5 Dec 2011 02:29:35 +0100

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jbh04j$rr3$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-12-05 00:09, Feromon pisze:
    >
    > Zaciekawił mnie ten fragment:
    >
    > Czy będę miał
    >
    > Tzn kogo? Kto ma byc tym ekspertem? Jakis księgowy? Bankowiec? Ktos z
    > ZUSu? Prawnik?
    >
    > No i w jakim postępowaniu? Kto ma go Ci przydzielić?
    >
    > kontra spółdzielczego prawnika (co trzyma z preziem)
    >
    > Nie trzyma z preziem tylko jest przez prezia zatrudniony/wynajęty i
    > wykonuje swoje obowiązki na rzecz tego, co mu płaci.
    >
    > więc jakby
    >
    > Wynajmij/zatrudnij swojego, wtedy będą kopać się konie, no i masz gotową
> [...]

    NIE.
    Pytanie było (może zakamuflowane) o bezstronne tabele, nie podlegające
    kopaniu sie prawników.
    Bo przy kopaniu to ja muszę zapłacić lepszemu niż prawnik prezia.
    Prawnik prezia jest prawnikiem Spółdzielni - bo z moich składek płacony,
    ale ani poprzedni, ani ten - moich interesów nie reprezentuje. Poprzednia
    miała na imię Niedasię.
    Nowy błednie interpretuje zapisy statutu. Chce załatwić uchwałą to, co
    przynależy Walnemu Zgromadzeniu.
    Niby szczegół, ale stronnicza służalczość widoczna gołym okiem. JA MU PŁACĘ.
    Preziowi zresztą też.
    Prezio kasę weźmie od developera, za udupienie mnie za pomocą opłacanego
    przeze mnie
    spółdzielnianego prawnika.

    Zatem: czy są obligatoryjne tabele przeliczeniowe?
    Groszem nie śmierdzę, taniego kauzyperdy nie chcę...

    Feromon