  • Data: 2008-07-27 19:46:26
    Temat: Re: przekazywanie wiedzy
    Od: "e-zop" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy Menke" <g...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g67mtb$ncl$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Wyobraźmy sobie następującą sytuację, gdy pracownik odchodzi z pracy.
    > Przełożeni nakazują mu przekazanie obowiązków innej osobie. I tu rodzi się
    > kilka pytań. Jaki jest zakres informacji, które należy przekazać? Czy może
    > ograniczyć się jedynie do pokazania, czym się zajmuje? Czy ma obowiązek
    > przekazać wiedzę, jaką poznał dzięki własnej inicjatywie (np. opłacone
    > przez siebie studia)?
    > Pozdrawiam.

    Jak w mojej firme polecilem pracownikowi pokazanie , jak ma wykonywac te
    sama prace, to ten dpowiedzial, ze nie bedzie za darmo sprzedawal swojej
    wiedzy.
    Ja mu na to odpowiedzalem, ze w takim razie ma natychmiast wypierdalac.

    Zostal, pokazal, a ja utwierdzilem sie w przekonaniu, ze z debilami trzeba
    krotko i dosadnie.

    Pozdrawiam
    E-zop