  • Data: 2010-11-12 23:25:41
    Temat: Re: przekazanie pieniędzy przy kupnie mieszkania (kiedy?)
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/12/2010 4:09 PM, spp wrote:

    > A mogę o jakieś linki do opisów podobnych sytuacji?

    a pierwszy z googli

    http://www.rp.pl/artykul/267073.html

    > No to teraz pogódź obie wersje - sprzedającego i kupującego w jednej, do
    > przyjęcia dla obu stron formie przekazania pieniędzy. :)
    >
    > Chyba się nie da - zawsze można sobie wyobrazić ryzyko oszustwa. :)

    no nie da sie.
    calosc działa na zasadzie "na szczęscie mi sie udało". A że szczęscie ma
    dosyć dużą wartość prawdopodobieństwa, to biznes się kreci, a o tych
    nieszczęśnikach w mniejszości co się nie udało raczej się rzadko, po za
    kolumnami "z historii policji", wspomina.