  • Data: 2008-08-10 08:25:08
    Temat: Re: przekaz pocztowy- to prawda?
    Od: " ja" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wwieslaw <u...@o...pl> napisał(a):

    > Obstawiam ze jednak wplata za posrednictwem UP na Twoje konto bankowe

    tak w tytule przelewu jest napisane"AUKCJA nr XXXXXX NICK Wpłata w UP nr XXXXXX"
    jako nadawca widnieje jakis nr rachunku bankowego i moja klinetka jej dane

    ona wyslala mi skan przekazu pocztowego ,tzn wypelnila blankiet (taki rozowy)
    na poczcie o wplacie kwoty

    tzn oni z jej konta bankowego to sciagneli czy przyjeli gotowke? nie wiem ,a
    jako nadawca jest jakis rachunek bankowy(nie wiem kogo) i jej dane

    > 2) Zlozyc reklamacje w swoim banku, ze pieniadze przelane na konto
    > takiego a takiego beneficjenta, o numerze takim i owakim nie trafily do
    > odbiorcy. Moze w odpowiedzi zdradza, kto dostal to siano.

    oni mi napisze ze pieniasdze wyszly z ich banku tzn byly wyksiegowane i tyle,
    nic mi nie zdradza ,wiem z doswiadczenia