  • Data: 2012-01-23 14:09:10
    Temat: Re: przejęcie nadpłaty za prąd po zmarłym sublokatorze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/23/2012 4:03 AM, humanizm wpolsce wrote:

    > Czyli bez przeprowadzenia postępowania spadkowego przeze mnie dostawca
    > usług telefonicznych nie może mnie obciążyć zaległością siostry?

    bezposrednio ciebie nie, to znaczy nie moze wystawic rachynku na ciebie
    i domagac sie zaplaty.
    Natomiast caly czas rosnacy dlug obciaza spadkobierców czyli ciebie.

    dostawca jak najbardziej ma prawo wystapic do sądu o przeprowadzenie
    postepowania spadkowego i jak juz bedzie mial papierek bedzie mogl
    wystapic bezposrednio do ciebie.
    W kazdym razie nic nie zginie. Kwestia tylko czasu kiedy bedziesz to
    musial zapłacić.