    From: Wiktor <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przedluzenie umowy na internet bez powiadomienia - pomocy
    Date: Sat, 18 Nov 2006 14:02:22 +0100

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Tak, oczywiscie. Generalnie musi to zgłosic do hyperionu twoja siostra,
    > a przy okazji hyperion ciebie do prokuratury. Dostaniesz tylko 2 lata w
    > zawieszeniu za sfałszowanie podpisu.

    Ale przecież On nie sfałszował podpisu siostry, On się podpisał swoim
    podpisem za samego siebie.
    Jeśli podpis złożony na umowie jest zupełnie inny niż podpis siostry, to
    jak można mówić o sfałszowaniu?

    To tak samo jakbym wydrukował sobie mały świstek papieru, napisał tam
    10zł i próbował to jakiemuś idiocie wcisnąć (załóżmy, że papierek ten w
    niczym nie przypomina oryginalnego pieniądza). Czy można by mnie wtedy
    posądzić o sfałszowanie pieniądza?

    --
    Wiktor