  • Data: 2006-03-04 20:45:36
    Temat: Re: przedawnienie
    Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o 5 lat czyli ile musi minac czasu??

    zdaje mi się że po 10 latach od popelnienia czynu (5 lat + 5 lat
    przedłużenia)- zdaje bo była nowelizacja co do terminow przedawnienia, ktora
    nie powinna cie jednak dotyczyc (jesli sie myle proszę inne osoby o
    skorygowanie błędu ;) tak więc niewiele pozostało sądowi czasu na osądzenie
    was (moze właśnie na to przedawnienie liczą inni oskarżeni w tej sprawie) -
    biorąc pod uwagę jak slamazarnie toczy się ten proces.

    > i dzieki za rade zamiast oceniania
    staram się nikogo nie oceniac, chociaz niestyty nadal nie zawsze mi się to
    udaje ;-)

    Iza