    From: " " <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przeciwko firmie do prokuratury ?
    Date: Thu, 26 Apr 2007 07:59:52 +0000 (UTC)

    > Użytkownik <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie. Ja się w Twoim opisie nie potrafię dopatrzyć żadnego przestępstwa, które
    > miała by tamta firma popełnić.

    chodzi o firme Przedsiebiorstwo Energetyki Ciep1nej
    firma ta dostarcza mi cieplo wode. Sek w tym ze sami sobie zdemontowali
    liczniki ktore mialy indywidualnie liczyc cieplo ktore pobieram. Efektem jest
    rozliczenie "udzialowe" w calosci ich kosztow co powoduje ze po odkrecenia
    kórka zimnej wody leci zimna woda za co sobie firma kaze placic jako za cieplo.
    Na FV ta pozycja jest wyszczegolniona jako ciepla woda mimo iz zuzylem zimną.

    to tylko jesed z przypadkow oszustw tej firmy. To jako konkret chce zglosic do
    prokuratury. Dodam ze sprawa dotyczy kazdego z mieszkanca mojego bloku -
    jednek polityka represji i zastraszanai powoduje ze nikt nie odwaza sie
    zglosic sprawy do prokuratury.

    Na domiar zlego jest to firma miejska ktorej wlascicielem jest prezydent
    miasta ktory ją chroni. W tym momencie zgłoszenie do lokalnej miejskiej
    prokuratury mija sięz celem. W moim mieście to towarzystwo wzajemnej adoracji.
    Sprawe wg mnie powinna rozpatrzyc prokuratura wojewodzka tylko nie wiem jak to
    rozegrac

    prosze Państwa o pomoc prawną w tej sprawie.