  • Data: 2004-11-29 18:31:20
    Temat: Re: przechodzenie w miejscu niedozwolonym (pieszy)
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik news napisał:

    > No to co mam zrobic ? pisemnie laskawie odmowic zaplacenia mandatu ?
    > (to ze go przyjalem chyba nie znaczy jeszcze ze sie z nim ostatecznie
    > zgadzam - choc stal sie prawomocny... zawsze moge uzasadnic ze policjant
    > zagrozil mi wnioskiem do sadu grodzkiego wiec teoretycznie mogl wymusic
    > na mnie jego przyjecie i podpisanie :-)

    Oswiadczesz policjantowi,ze nie przyjmujesz mandatu co jest rownazaczne
    z kierowaniem sprawy do sadu grodzkiego ( a czasem, z tym, ze policjant
    rezygnuje bo mu sie nie chce tracic czasu ).

    Taki uzasadnienie jest beznadziejne i tylko sie osmieszysz.

    Policjant Ci nie grozil tylko informowal.

    Z grozba mialbys do czyniania gdyby powiedzial "Bierzesz Pan mandat albo
    pala w leb Pan dostaniesz"

    > kwota nie jest duza i jesli male sa szanse (a duze ryzyko) na jego
    > anulowanie to nie bede sie zoladkowal...

    Zerowe ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos