  • Data: 2012-12-19 11:09:28
    Temat: Re: przechodzenie na czerwonym
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-19 10:53, Liwiusz pisze:

    > W jaki sposób (za co) byłyby naliczane takie punkty?

    Przejrzałem podchwytliwość Twojego pytania. :)

    Oczywiście nie za "staż", bo "niedzielni kierowcy". Więc może za
    przebieg? Można zgłosić się gdzieś-tam z autem, którego się jest
    właścicielem, aby urzędnik sprawdził licznik, zapisał i naliczył. (Ale
    co z kierowcami jeżdżącymi na um. o pracę autami <3.5t?) Poza tym -
    wszak viatoll lada moment wejdzie dla wszystkich. No-ale, są też np.
    taksówkarze, którzy nie ocierają się o bramki, a też robią parę kkm/m i
    to w szczególnie uciążliwych warunkach.

    Spoko... Może nie za mojego i Twojego życia, ale nasi najmłodsi
    współdyskutanci z pewnością doczekają się czasów, że każdy noworodek
    będzie miał wszczepianego cipa, który będzie rejestrował i przekazywał
    nie tylko prędkość i pozycję GPS, ale i poziom alkoholu, cholesterolu,
    ciśnienie krwi, przyspieszenie (bioder, w ruchu posuwisto-zwrotnym) i
    chwctj.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.