  • Data: 2005-03-26 08:51:11
    Temat: Re: prywatny tel. na sluzbowej wizytówce
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Mar 2005 09:22:04 +0100, kuba D. naskrobał(a):

    > bez mojej zgody Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    głupia sprawa można straszyć ochroną danych osobowych o ile tel na
    abonament - na kartę też raczej bo przecież część ludzi przedstawia się od
    razu przy odbiorze. Generalnie najlepiej zrobić mu antyreklamę - to
    spowoduje że szybko zmieni 'zwyczaj'.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org