  • Data: 2007-07-05 08:23:15
    Temat: Re: prywatne ubezpieczenie zdrowotne - wyjazd do kraju UE
    Od: Sabina Redlarska <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Lip, 07:24, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > zalezy jaki jest twój cel podróży do Włoch, bo jesli wykupisz turystyczne,
    > a zdarzenie bedzie miało miejsce w związku z np. wykonywaną przez ciebie
    > pracą, to towarzystwo ubezpieczeniowe moze mieć jakieś wątpliwości co do
    > nalezności odszkodowania dla Ciebie.

    Jadę w związku z tym że zamierzam tam zamieszkać. Ale jeszcze nie
    teraz.
    Jadę się rozeznać. Będzie to trwało jakieś 2 miesiące. Wakacje +
    rozglądanie
    się za mieszkaniem i pracą z moim narzeczonym.
    On jako normalny pracujący przyjechał tu ze swoją normalną kartą
    chipową w
    której miał swoje ubezpieczenie zapisane.
    Ja jakbym pracowała też pewnie bym nie musiała nic robić. Ale nie
    pracuję
    i nie wiem! Jak pójdę do jakiejś Warty to mi pewnie wcisną coś
    niepotrzebnego.
    A mi chodzi o to że po prostu jak zachoruję na anginę albo połamię
    rękę - żebym
    mogła z ich publicznej służby zdrowia korzystać.

    > Ja mimo iż jestem ubezpieczony w NFZ zawsze na 3-4 dni wykupuję
    > ubezpieczenie komercyjne. Koszt niewielki bo to kilka PLN, a w przypadku
    > zdarzenia - czaszka lżejsza.

    Znaczy ubezpieczenie turystyczne?
    Jaka firma?
    Kilka PLN na parę dni, tak?